„КАКО ДА ГО НАПРАВИМЕ НАШЕТО УЧИЛИШТЕ ПОИНТЕРНАЦИОНАЛНО“ – ШПАНИЈА Ајде сите заедно да го славиме пријателството, отвореноста, да споделиме позитивни вибрации со цел да постигнеме подобри социјални вештини и да ја отвориме вратата на нашето училиште кон Европа и пошироко. Се надевам дека ќе имаме големо искуство во работењето на овој проект каде што нашите ученици ќе имаат најголема корист бидејќи тие се фокусна точка на нашето европскопатување.
“How to make our school more international” – Spain Let’s all together celebrate friendship, open-mindedness, share positive vibes in order to achieve better social skills and open the door of our school to Europe and beyond. I hope we will have great experience working on this project where our students will benefit the most since they are the focal point in our European journey.
http://erazmusk1spanija.blogspot.com/
„КАКО ДА ГО НАПРАВИМЕ УЧИЛИШТЕТО ДИГИТАЛНО“ – ХОЛАНДИЈА Дигиталната иновација во училиштата бара системска промена на управувањето која се изведува во соработка меѓу директорот, наставниците, учениците, родителите и локалната заедница. Тим од квалификувани наставници/координатори и училишните лидери ќе работат заедно како група задолжена за планирање и имплементирање на дигиталните иновации во целото училиште. Мешавина од различни компетенции треба да биде присутна во рамките на училишниот тим: техничка, педагошка, комуникациска и меѓунационална/меѓукултурна соработка.
https://k1netherlands.blogspot.com/
PISA – ФИНСКА Програмата за меѓународна оцена на учениците (PISA) претставува меѓународно изедначен систем чија примарна цел е да ги евалуира образовните системи ширум светот преку испитување на способностите и знаењето на учениците на 15 годишна возраст. Почетоците се во 2015 година кога нешто повеќе од половина милион ученици во име на повеќе од 28 милиони 15 годишници од 72 земји, за прв пат се соочија со меѓународно признатиот дво часовен тест. Учениците беа оценувани според нивните познавања во наука, математика, читање со разбирање, соработка за заедничко решавање на проблемите и нивната способност за употреба на знаење и вештини за менаџирање на расположливите финансии.
Првите резултати за 2015 година беа објавени на 6ти Декември 2016 година.