Objectives and expectations:

The expected results during the project and on its completion are the following:

* to develop skills and qualifications of primary school teachers in IT through the fact 72 primary school teachers from all

will be trained directly in digital competences. Participation will

be recognised via Europass and a certificate provided by training centres. The 72 teachers will reproduce the content of

the training to about 400 other teachers.

* We will put at the disposal of primary school teachers and staff, primary-level pupils and families, municipalities and

local councils an offline / online platform hosting resources, guidelines, documents and information on distance learning.

This platform and its content will be translated into eight different languages (including English). It will include more than

120 lesson plans and lessons with activities in different subjects of the curriculum. This content will be classified

according to age and subject. It will also include webinars and articles for teachers about how to pedagogically organise

distance learning as well as guidelines for municipalities on how to organise spaces for students with economic obstacles and how to facilitate contact between schools and families.

The implementation of the platform will result in:

* developing IT skills among teachers

* developing key competences among students

* reducing the risk of early school leaving during distance learning periods

* increasing knowledge and awareness of teachers, parents and local governments about the importance of sociological

and psychological impact of distance learning on pupils.

* increasing the number of pupils participating actively in distance learning

* increasing confidence among teachers and pupils on how to use IT tools for distance learning

* Creation of communication and dissemination materials (Facebook page / YouTube channel with video tutorials and

webinars)

* enhanced management results. For example, transnational meetings, virtual brainstorming sessions with increased

sense of collaboration, coordination skills,

communication and information flows.

* developing international project management methods and their effective and efficient adoption by partner

ЦЕЛИ И ОЧЕКУВАНИ РЕЗУЛТАТИ

-да се развијат ИТ вештини кај наставници во основните училишта преку 2 планирани обуки

-да се споделат искуствата и преку процес на дисеминација да се опфатат околу 400 наставници од 7 држави

– креирање на онлајн/офлајн платформа на која ќе се стават повеќе од 120 наставни планови и видео лекции лесно достапни за наставниците, учениците, родителите, локалната самоуправа

– платформата нуди лекции преведени на 7 јазици на различни предмети и програми. Содржините ќе бидат класифицирани по возраст на учениците. Истотака вклучува и вебинари, статии наменети за педагошкиот пристап, методологија на работа и состојбата со учење на далечина во различни држави и услови

– инструкции за локалната самоуправа како да организираат места за учење со достапен интернет за ученици од социјална категорија и финансиски пречки

Имплементацијата на платформата се очекува да го постигне следново

  •  да развијат ИТ вештини кај наставниците
  • -да се развијат клучни компетенции кај учениците
  • – да се намали процентот на ученици кои го напуштаат предвреме училиштето особено за време на учење од далечина
  • -да се подигне свеста кај наставниците, родителите, локалната управа за социолошкото и психолошкото влијание од учење на далечина кај учениците
  • -да се зголеми бројот на ученици кои учествуваат во наставата на далечина
  • -да се подобри сигурноста кај наставниците да употребуваат ИТ алатки за учење
  • -да се креираат материјали за комуникација и дисеминација ( youtube channel, fb group, video tutorials, webinars)
  • -да се подобрат резултатите и видливоста од проектот и менаџирањето на проектот преку меѓународни средби, размена на искуства, комуникација и соработка
  • – да се развијат интернационални методи за менаџирање на проекти и нивно ефективно и ефикасно прифаќање од страна на партнерите

Прва интернационална координативна средба

-КА220 проект со наслов ‘’D.R.E.AM’’ (2021-2023) започна со реализација на активностите преку прва координативна средба во Шантили, Франција во период од 13.1.2022 до 15.1.2022 на кој учество зедоа координаторите на проектот:

1.Александра Цветановска

2.Ирена Христовска

На средбата учествуваа 14 координатори од 7 различни европски држави кои направија план и агенда за реализација на предвидените активности обврзани со француската национална агенција.